Vinterseminaret 2023 – Praktisk info

Vi skal i år være på Storefjell resort hotell  Golsfjellet, som kan nås med Bergensbanen. Hotellet ligger bare 20 minutter med buss fra Gol togstasjon. Fra Gardermoen er det i underkant av 3 timer med buss.

Seminaret starter fredag 3. februar kl. 12.00 og avsluttes søndag 5. februar med generalforsamling i foreningen.

Priser:

• Enkel/dobbeltrom 7425 kr
  • Student 2500 kr (NB! Fullt: kun venteliste)
  • Fredag – lørdag 4015 kr
  • Lørdag – søndag 4675 kr

Transport

Både fra Oslo og Bergen er det lett å komme seg til Gol med tog. Vi anbefaler følgende avganger:

Fredag 03.02.2023,    Oslo S (08:25) – Gol (11:14)

Fredag 03.02.2023,    Bergen stasjon (08:15) – Gol (11:52)

Personer som ankommer Gol med tog vil bli plukket opp av en buss på togstasjonen.

Det vil også bli satt opp en buss til Gol for deltakere som ankommer Oslo lufthavn Gardermoen på fredagen. Bussen kjører fra flyplassen ca 08.55. Mer informasjon om

egenandel og oppmøtested kommer. Indiker din interesse for transport fra Gardermoen i påmeldingsskjemaet. Tilbakereise ordnes av den enkelte.

Det blir buss fra hotellet til togstasjonen søndag 11.25.

Prisutdeling

Tradisjonen tro avholdes det en prisutdeling under festmiddagen lørdag kveld. Her kan du lese mer om de ulike prisene og hvordan du kan nominere kandidater innen 15. desember 2021.

Mer informasjon

Lurer du på noe angående Vinterseminaret 2023? Ta kontakt med arrangementsansvarlig, Johannes Bennetzen, på mail: bennetzen@gmail.com.

Generelle henvendelser til foreningen kan sendes på mail til: redaksjonssekretaer@sosiologen.no.