Norsk sosiologforening er 70 år

Bli med å støtt et levende sosiologimiljø. For å fortsette arbeidet i minst 70 år til, trenger vi deg!

Norsk sosiologforening (NSF) ble stiftet i 1949, og er en sammenslutning av sosiologer og studenter i sosiologi. Sosiologforeningen er ingen fagforening, men fremmer sosiologers felles interesser og er et forum for faglig kontakt mellom norske sosiologer. Foreningen har syv aktive lokallag med arrangementer over hele landet. Foreningen finansierer også sosiologen.no, en levende sosiologisk offentlighet. I tillegg planlegger og gjennomfører Sosiologforeningen det årlige Vinterseminaret.

Meld deg inn i foreningen. I videoen under forteller leder Marit Haldar om hva du som medlem er med på å støtte.

(Videoproduksjon: Magnus Heie/Kenneth Dahlgren).